طراحی سایت تفریحی
نوشته شده توسط : cyrus
 

 

سایت های تفریحی انواع گوناگونی دارند که می توان برای نمونه به مواردی مانند طراحی سایت بازی و game های آنلاین، وب سایت های نمایش دهنده بازی های فلش به شکل آنلاین، سایت های تولید محتوای تفریحی مانند اخبار، عکس، اس ام اس و پیامک و ... اشاره کرد. بطور کلی وب سایت هایی که برای سرگرمی بوده و اهداف درآمدزایی از طریق محتوای خود ندارند به این شکل می باشند. درآمد زایی سایت های تفریحی با تعداد مراجعه ارتباط مستقیم دارد. اگر یک وب سایت سرگرمی و تفریحی، ورودی ها و بازدیدکنندگان زیادی را در خود داشته باشند، میتوانند از طریق دادن بنر، پاپ آپ و لینک به سایت های دیگر و یا تبلیغ کالا های دیگر به درآمد زایی بسیاری برسند.

شرکت میهن وب گستر با تجربه بالا و  فراوان در ساخت و طراحی سایت های تفریحی در خدمت شما می باشد.

فعالیت هایی مانند بازی، مسابقات و چت آنلاین، پیامک های مناسبتی و... در طراحی یک سایت تفریحی شکل می گیرد. سرعت لود بالا در طراحی سایت تفریحی اهمیت فراوانی دارد زیرا اگر سرعت بالا نباشد، کاربر سایت را ترک می نماید. در طراحی سایت خود باید سئوی قوی داشته باشید تا سایت شما در بین جستجوگران در لینک های بالاتری قرار گیرد.

اگر طراحی سایت تفریحی، به شکل استاندار انجام شود، مراجعه بالایی خواهید داشت. با توجه به این مراجعه های بالا می توانید از طریق تبلیغات، درآمدزایی موفقی را برای مدیران سایت به همراه داشته باشد.

مسئله ورود کاربر جدید به سایت از مهمترین نکاتی است که یک وب سایت تفریحی و سرگرمی باید مدنظر قرار دهد. ورود کاربران جدید از طریق پاپ آپ، بنرها و لینک های تبلیغاتی که هزینه بر، موقتی و غیر هدفمند می باشند، امکان پذیر است. اما بهترین و اصلی ترین روش برای جذب کاربران، بدست آوردن رتبه بالا در کلمات کلیدی مورد نظر سایت در نتایج گوگل می باشد.

اگر یک وب سایت تفریحی سئوی قوی ای داشته باشد، در کلمات مورد هدف خود در لینک های بالای گوگل قرار گرفته باشد، می تواند به شکل هدفمند، دائم و بدون هزینه، کاربران بسیاری را جذب سایت خود نماید. این کار با طراحی وب سایت استاندارد و تکنیک های بالا آمدن در گوگل امکان پذیر می باشد.

شرکت میهن وب گستر می تواند به مشتریان طراحی سایت تفریحی با تولید وب سایت های استاندارد و آموزش رایگان تکنیک های سئو و کسب رتبه در گوگل، خدمات ارائه کند.

 طراحی سایت تفریحی

بحث امکانات وب سایت و گرافیک جذاب آن از دیگر نکات مهمی است که در طراحی و ایجاد سایت باید در نظر گرفته شود. وب سایتی می تواند کاربران را بعد از ورود به سایت، در آن نگهدارد که امکاناتی ساده و کامل در قالبی جذاب برای کاربران داشته باشد. بسته به نوع فعالیت وب سایت تفریحی، گرافیک جذاب سایت طراحی می گردد. سرعت بالای لود قالب سایت از دیگر نکات مهمی می باشد که اگر به خوبی در نظر گرفته شود، می تواند کاربران را به وب سایت علاقمند کند.

شرکت میهن وب گستر می تواند وب سایت مورد علاقه شما را با حضور طراحان، برنامه نویسان و گرافیست های حرفه ای به شکل  اختصاصی طراحی و پیاده سازی نماید.

طراحی سایت تفریحی و سرگرمی و بازی آنلاین

ویژگی های سایت های تفریحی

تفریح و ایجاد سرگرمی برای کاربران از دلایل اصلی ایجاد وب سایت های سرگرمی و طراحی سایت های تفریحی می باشد. 

سرگرم کننده بودن یک سایت، مهمترین ویژگی برای کاربران می باشد، بنابراین برای ماندن کاربران در وب سایت باید جذابیت و دلایل کافی برای این امر در طراحی سایت خود ایجاد نماییم.

در آغاز ما باید کاربران اینترنتی را جذب وب سایت کرده و سپس با توجه به امکاناتی که در اختیار آنها قرار می دهیم، موجبات ماندن آنها در وب سایت را فراهم کنیم.

وقتی وب سایت ما دارای ویژگی درآمدزایی خواهد شد که تعداد کاربران زیاد شوند، زیرا مراجعه بالا به وب سایت و داشتن کاربران فراوان، سبب می شود تا وب سایت به مکان خوبی برای تبلیغات محصولات مختلف تبدیل شود.

شما می توانید با جذب تبلیغات متنی و بنری برای وب سایت خود منبع درآمد فوق العاده ای به دست آورید. البته برای رسیدن به این هدف باید با اصول حرفه ای طراحی سایت و متد روز  آشنایی داشته باشید و تلاش فراوان کنید.

هدف از داشتن سایت های سایت تفریحی

کسب درآمد از راه گرفتن تبلیغات بنری از اهداف عمده طراحی سایت های تفریحی می باشد. اغلب مدیران وب سایت های تفریحی سعی بر این دارند که با ایجاد مطالب سرگرم کننده برای کاربران، آنها را جذب سایت نمایند و به این طریق مراجعات سایت را بالا برده تا بتوانند در کنار آن تبلیغات زیادی برای کناره های سایت خود بگیرند و از این طریق کسب درآمد بالایی داشته باشند.

مسلماً این کار سخت خواهد بود اما اگر از ابتدا با روش های اصولی و حرفه ای کار را پیش ببریم، موفق تر خواهیم بود.

رعایت مسائل مربوط به سئوی طراحی سایت از مهمترین نکاتی است که باید در طراحی سایت های تفریحی مدنظر قرار دهیم تا بتوانیم مخاطبان را جذب نماییم. زیرا با این کار می توانیم کاربران زیادی را از طریق موتور های جست و جو نسبت به وب سایت خود جذب نماییم. 

شرکت طراحی سایت میهن وب گستر با داشتن حرفه ای ترین روش های طراحی سایت و رعایت موارد بهینه سازی بهترین گزینه برای شما در امر طراحی سایت حرفه ای می باشد.

لطفا بخش نتایج بدست آمده ما را در انتهای این صفحه و یا بخش بهینه سازی سایت مشاهده نمایید تا با دلایل انتخاب شرکت طراحی سایت خود را آشنا شوید

دلایل موفقیت سایت های تفریحی 

علت موفقیت سایت های تفریحی را در دو مورد زیر می توان جست و جو نمود:

  1. ابتکار خاص برای ایجاد سرگرمی
  2. بهینه سازی سایت و طراحی حرفه ای سایت

در صورتی که هر دو مورد بالا انجام شود ما می توانیم موفق ترین وب سایت تفریحی را در اختیار داشته باشیم.  اگر هر کدام از موارد بالا را هم انجام دهیم باز هم به موفقیت دست پیدا می کنیم.

داشتن کاربران زیاد برای وب سایت از نکات مهم برای کسب موفقیت است. بخش زیادی از این کار با بهینه سازی وب سایت برای موتور های جستجوگر، امکان پذیر خواهد شد.

شرکت طراحی سایت میهن وب گستر با سابقه درخشان در طراحی سایت و تجربه فراوان در طراحی سایت های تفریحی و... می تواند بهترین و جذاب ترین وب سایت تفریحی را برای شما ایجاد نماید.  نتایج بدست آمده توسط وب سایت های طراحی شده شرکت میهن وب گستر را در بخش بهینه سازی وب سایت مشاهده نمایید تا صحت گفته های ما مشخص گردد.

هزینه های طراحی سایت تفریحی

هزینه طراحی سایت تفریحی و پیاده سازی آن بستگی به امکانات مورد نظر شما برای وب سایت خود دارد. تعرفه طراحی سایت تفریحی شرکت میهن وب گستر، با توجه به زمان و ارزش کاری سنجیده شده و بصورت منصفانه ای ارائه می گردد. 

برای اطلاع از هزینه و قیمت طراحی با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار نمایید:

خط اختصاصی تهران: 77476631-021  

آدرس ایمیل:   info@mihandesigner.ir





:: برچسب‌ها: سایت تفریحی,وب تفریحی,تفریحی,طراحی سایت تفریحی ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: